מיטות מתכווננות במבצע

מערכת שורש  כז חשוון, תשעט  11/5/2018

למיטות מתכווננות יש יתרונות רבים, וזו כנראה הסיבה העיקרית למחירן הגבוה. איך בכל זאת ניתן לרכוש מיטות מתכווננות במחירים אטרקטיביים?
.......................

מיטות מתכווננות במבצע
מיטה מתכווננת היא אחת הרהיטים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות, גם בקרב זוגות וגם בקרב בני נוער וסטודנטים. במיטה כזו ניתן להרים את משענת הגב לזווית הרצויה באמצעות כפתור ידני או מנגנון חשמלי, ויש דגמים בהם גם אזור הרגליים ניתן לכוונון. מעבר לנוחות ולתמיכה המרבית לכל אזורי הגוף, מדובר במיטות המתאימות לכל מי שאוהב לשבת עם מחשב נייד במיטה, לשתות כוס קפה, לקרוא עיתון או לצפות בטלוויזיה. הגעתם הביתה לאחר יום עמוס ומעייף? תוכלו לכוון המזרון לזווית שיאפשר לכם שינה נוחה ומפנקת, בדיוק כמו שאתם צריכים עכשיו.

מה לגבי המחירים?
מיטות מתכווננות הן יקרות יותר, במיוחד ביחס למיטות רגילות. אם אתם בכל זאת מעוניינים לרכוש מיטה מתכווננת, אך לא מוכנים או לא יכולים להוציא סכומים גבוהים, אפשר לחפש מיטות מתכווננות במבצע.

מי שמחפש יותר ממיטה אחת או שאין לו תקציב מספיק גבוה למיטה יוקרתית, יכול למצוא מיטות במחירים אטרקטיביים במספר דרכים. הדרך הראשונה היא לחכות למבצעים. מבצעים נערכים בדרך כלל במועדים קבועים, כמו לפני ראש השנה ופסח, או בסיום השנה האזרחית.
מבצעים נוספים נערכים כאשר חברה עוברת לכתובת אחרת ומעוניינת להיפטר מהמלאי הקיים, או כאשר היא מוציאה דגמים חדשים לשוק ומוכרת את הקודמים במחירים מוזלים.

אפשר גם לחפש מיטות מתכווננות ביד 2, אך לא בטוח שאפשרות זו מומלצת מכיוון שקשה לדעת מה מידת האמינות של המוכר ומה מצבה האמתי של המיטה. כדי לא לקנות חתול בשק רצוי בכל זאת לקנות מחברה אמינה ובעלת שם בתחום הרהיטים, שתספק לכם תעודת אחריות במועד הקנייה.

איך אפשר לדעת על מבצעים?
אפשר כמובן להמתין לכרזות הנתלות בחלונות הראווה של חנויות הרהיטים, אך לפעמים חנויות אלו נמצאות באזורי תעשייה או במקומות שלא עוברים דרכם ביום יום ואז יש סיכוי שתפספסו את המבצע. איך בכל זאת אפשר להיות מעודכנים כאשר יש מבצע? יש אתרים אמינים בהם תוכלו לקרוא אודות פרסומים והמלצות על מבצעים, בכל התחומים.

בנוסף, כיום כמעט לכל חנות יש אתר אינטרנט ובאתר יש אפשרות להירשם לרשימת הדיוור של החברה. כך תוכלו לקבל עדכונים על מבצעים וירידות מחירים לפני כולם ולהספיק לממש את המבצע בזמן.

על מה לא כדאי להתפשר?
המחיר הוא גורם משמעותי בקנייה של כל רהיט, אך ישנם דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון והם חשובים לא פחות. כאשר מדובר במיטה חשוב שהיא תהיה עשויה מחומרים איכותיים ועמידים ושהמזרון יהיו אורתופדי ויספק תמיכה למשקל הגוף.

מיטה מתכווננת טובה יכולה לשפר באופן משמעותי את איכות השינה שלכם, לכן אל תתנו למחיר להגביל אתכם. חפשו עוד היום מיטות מתכווננות במבצע ותוכלו ליהנות גם אתם משינה נוחה, בריאה ומפנקת.